Om att köpa bloggdesign

Jag gör designer på beställning, längst ner på sidan finns en FAQ om designer och även exempel på designer jag gjort. Jag gör alltid designerna på min extrablogg där du kan följa processen och säga till om vad du tycker. 
 
• Betalning sker Innan jag sätter över designen till er - (ni ser ju den färdiga designen här på sidan)
• Har man beställt en design så betalar man även ifall man ångrar sig när jag gjort klart den, imed jag lagt ner x antal timmar på ett jobb, så betalar man för sig, har haft kunder som jag har gjort stora designer till som sedan kommit och sagt dom ej vill ha en design längre, ej okej!


 
FAQ:
• Vad är priserna?
Svar: Bara helt vanlig design kostar 200:-
Då är det bara helt simpel, utan knappar som man kan klicka sig vidare på eller bilder i sidomenyn osv.

En med menyer & knappar kostar 350:-
Då är där knappar som på min design med mouseover (bilden ändras när du lägger musen över och ska klicka), länkar, bilder i menyn och lite annat som jag har på min design. Det mesta går att lägga till/lösa.
 
Animerad header kostar 100:- extra som tillval på vilken design du väljer att ha.
 
• Hur går jag till väga om jag vill ha en design?
Svar: Skicka ett mejl/lägg helst till mig på facebook (ikonknappen), berätta sedan där hur du vill ha den och så fixar vi det med bilder osv.
 
• Har du några exempel på bloggar du fixat?
Svar:
 Självklart, kolla nedan!

• Referenser:
"När jag bloggar vill jag fokusera på bloggande, inte på design, även om jag KAN designa själv. Jag har visserligen gjort mycket av designen i headern till Stalltjej.se själv, men alla koder som jag hatar, de har Erika verkligen stenkoll på. Och det som inte funkat direkt har hon pillrat med tills vi kommit fram till något som funkar. Jag är jätteglad att hon ville designa både Stalltjej.se och Nevve.se åt mig, idag kör jag på en privat blogg som jag designat själv utifrån en gratismall, och visst är jag väl nöjd, men Erikas designer har det där lilla extra, det kommer jag aldrig att vare sig orka eller kunna fixa! Jag rekommenderar absolut att anlita Erika, för tålmodigare och mer tillmötesgående bloggdesigner har jag nog inte stött på faktiskt" - Jessica Eriksson, f d Stalltjej.se & Nevve.se numera http://jessicaonline.blogg.se
 
"När jag valde att ha lite mera avancerad design och hela rubbet på bloggen så var Erika rätt person för jobbet! Allting ser kungligare ut och jag är hur nöjd som helst. Kunde inte blivit bättre man kan väl säga, sup per nöjd! Hon har tålamod om du har många krav och vill verkligen göra sitt bästa för att få allt att funka ihop. Hon gör helt enkelt ett toppen jobb varje gång!- Rebecka Karlsson, www.justjumping.blogg.se
 
"Erika är duktig på att forma designen efter personen och bloggen. Hon är duktig på det hon gör och blir klar fort. Har själv haft två fina designer som Erika gjort och jag är super nöjd med båda två!" - Matilda Persson, www.skogsrusset.se

"Jag blev otroligt nöjd med min header från Erika efter som den är otroligt kul att kolla på och väldigt stilren, jag tycker det var bra att hon inte tar så lång tid på sig att göra den, och hon satte in den och allt var smidigt och jag blev otroligt nöjd, hon får en 10/10" - Kajsa Strömberg, www.toshwin.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: